- Sederap, Sehasrat, Satu Matlamat -

ikon

Ahad, 17 Februari 2013

PROGRAM MESRA BERSAMA INSAN ISTIMEWA



Pada hari ini, 17hb. Februari 2013, bertempat di Dewan Al Ehsan SKSO, telah diadakan Program Mesra Bersama Insan Istimewa di bawah anjuran Perpustakaan UiTM Cawangan Dungun. Program ini diadakan khas bersama murid-murid PKIBP, SK Sultan Omar sebagai salah satu aktiviti luar badan tersebut. Pelbagai program diatur yang mana telah mendapat sambutan meriah samada dari pihak Pengurusan Sekolah serta Warga PKIBP, Mahasiswa serta Kakitangan Perpustakaan UiTM Cawangan Dungun dan ibu bapa pelajar PKIBP sendiri..

Program telah dimulakan dengan senamrobik 'Chicken Dance' dan diikuti dengan persembahan Dikir Barat UiTM serta Murid-Murid SKSO. Selepas itu diadakan pula akitviti gotong-royong di kebun Roselle dan Sukaneka. 





 
Selain itu, murid-murid PKIBP juga telah dihibur dengan 'Puppet Show' oleh Mahasiswa UiTM. Sebelum program berakhir, pertandingan mewarna diadakan bertujuan mencungkil bakat murid-murid tersebut dalam bidang lukisan.



Terima kasih tidak terhingga kami ucapkan kepada Perpustakaan UiTM Cawangan Dungun terutamanya Puan Anuar binti Awang, selaku Timbalan Ketua Pustakawan, di atas penganjuran program tersebut. Sesungguhnya program ini telah memberi impak besar terutamanya kepada murid-murid PKIBP SK Sultan Omar yang kelihatan sangat ceria dan gembira di sepanjang program ini dijalankan.







Share:

0 comments:

Catat Ulasan

GERBANG MAYA SK SULTAN OMAR

- WELCOME -

Wadah bagi pengenalan , perkembangan dan aktiviti terkini serta pencapaian warga SK Sultan Omar dalam satu medium yang interaktif dan versatil


Blogroll

Dikuasakan oleh Blogger.

LAGU SEKOLAH

Tersergam Indah Dipandang Mata,
Gagah Berdiri Umpama Wira,
Dikau Pendokong Maruah Bangsa,
Cetus Harapan Negara.....

Sekolah Kebangsaan Sultan Omar,
Namamu Gah Di Merata-rata,
Di Sini Lahir Penjana Minda,
Menjadi Insan Berjaya.....

Guru Kreatif Lagi Inovatif,
Bimbing Akhlak Yang Terpuji,
Bentuk Disiplin Minda Positif,
Lahir Insan Harmoni.....

Mari Kita,
Siap Sedia,
Rajin Usaha,
Tangga Kejayaan.....

Followers

Featured Posts

Blog Archive

Categories

Translate

Waktu Solat

Berita Online

Waktu Malaysia

Asma Al Husna

Info Terkini

Theme Download

Recent Posts

Unordered List

Pages

Theme Support